دانلود - فیلم . بازی . انیمیشن . کتاب . نرم افزار و ........
سگ های نگهبان – Watch Dogs

# نسخه BlackBox اضافه شد #

سگ های نگهبان – Watch Dogs Pc Game

| دانلود بازی سگ های نگهبان – Watch Dogs برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه Delux Edition + BlackBox برای Watch Dogs |

 

سگ های نگهبان – Watch Dogs

 

توضیحات بازی: سگ‌های نگهبان (به انگلیسی: Watch Dogs)‏ (به تلطیف سگ‌های_نگهبان (به انگلیسی: WATCH_DOGS)‏) یک بازی جهان-باز اکشن-ماجرایی مخفی‌کاری ویدیویی درحال تولید است که توسط یوبی‌سافت مونترآل توسعه یافته و بوسیلهٔ یوبی‌سافت برای ویندوز، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، وی یو، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. مراکز سگ‌های نگهبان به بازیکن این قابلیت را می‌دهد تا برای بدست گرفتن سیستم‌های مختلفت الکترونیکی، بدست آودن و کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آن‌ها به آن نفوذ کند. این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در E3 2012 معرفی شد.

 


برچسب‌ها:

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC


برچسب‌ها:

صفحه قبل 1 صفحه بعد
 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس best-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 95171
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1